Från död till födelse...

Jag var till affären! Här skulle vankas bak och eftersom min förkylning håller mig hemma så blev det en promenad till affären. Eftersom det var fredagskväll så tänkte jag att eftersom det är så synd om lilla ensamma jag så skulle jag få med mig lite plockgodis hem.



Så där satt han!


Denna arma gubbe i rullstolarnaas rolls royce och såg ut som att vara på väg att ruttna. Huden flagnade och ögon var som holkar.  Han såg ut som att vara en motsatt idé till skapelsens naturliga gång. Precis som att han kommer från graven och går hela livet baklänges, från gammal till baby.


Där satt han alltså vid plockgodiset på Hemköp en fredagskväll i sin rolls royce - rullstol, sugande på en karamell som hans fru lät honom njuta av medan hon fyllde en påse åt dem. Snatteri heter det visst!!



Kommentarer
Postat av: lisa

hur lyckas du alltid få din blogg att alltid handla om något roligt o intressant?:) du är en väldigt bra observatör!!=) sötnos!

2007-11-03 @ 17:23:16
Postat av: Emma

hey. synd att du inte följde med ikväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0