Fraggo is in da house!

Vi har en bebis! Inte våran bebis men Marcus och Emmas bebis! ;) Lilla Fragolina ska vara hos oss medan de är borta i Dubai.

Hon har varit lite blyg till en början och bekantat sig med det nya området, röjt alla misstänkta minor så att säga! Hon har redan hunnit snoka i min garderob och stryka sig över sängen. Nu har hon äntligen funnit ro i soffan och ser ut som att somna snart! Jag slår vad om att det var Greys i bakgrunden som gjorde susen! Så mycket som Emma tittat på boxarna hemma de senaste dagarna så lär hon vara bekant med serien nu! :)








Min garderob brukar vara poppis hos tjejjer!



Den som jag sist av alla skulle hitta till bloggen har gjort entré! Välkommen Moa (eller min bingoberra ;)) Eftersom mina tjejjer (ni vet vilka ni är) alla på samma dag har visat mig så mycket kärlek så får ni alla här en hink med kärlek av mig!


Don´t worry. Be happy!







By the way... Ha så jäkla kul i Dubai då turtur-duvor! ;) Vi är inte alls avis.



Kommentarer
Postat av: Emma

Åå va roligt!! Redan en bild. Jag blir stolt över dig! Jag är helt övertygad om att Fraggo är i trygga händer. Om hon gnyr i natt är det bara att gå ut och gå med henne (mohahahaha..skoja!) eller sätta på Greys;) Jag har nyss lyckats packa väskan.. strykit allt med strykjärn för att det skulle få plats. det var en kamp...minst sagt. Men ajm så gläd aj made it! Ha det bäst nu. Klappa Fraggy från mig!

Postat av: Emma

Jag hann kommentera innan du skrivit klart.
MEN tackar!! Ska försöka ha kul.
Mendet blri förhoppningsvis piece as a cake!
Ha det jättekul här hemma.... i minusgraderna..mohahaha. tack en en gågn fär att ni tar hand om lilla f.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0