Det är november månad...

Och jag kan fortfarande gå ut på balkongen för att hämta salladsblad! Är det inte coolt?


blääblääbläää! Jag är uttråkad och bättre verkar det inte bli! Är "ledig" denna vecka och tar det lugnt för att fighta med min förkylning. Men det känns som att det enda jag fokuserar på är att försöka plugga. Med mer eller mindre lycka var och varannan dag! Snart börjar jag prata med mig själv!



Igår såg jag vår granne med tvångstankar igen för första gången på länge! Han har klippt sig och bytt kläder!!



Idag åt jag frukost. Som onödig fakta:







Det blev en skogaholmslimpa och en husmnasknäcke med ägg och kaviar. Svenskt var det här! Och så den obligatoriska provivan förstås! I löv hallon.





Rädda mig









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0