Morgonstung har guld i mund

Inte riktigt... Jag brukar vara relativt pigg på morgnarna men nu känner jag mig helt slutkörd precis hela tiden. Men i morse fick jag sovmorgon till nio och sen bar det av till frissan. Eftersom jag inte skulle vara i skolan förrän kl ett fickk jag lite strö-tid. Ordnade med ett par julklappar och sedan visste jag inte vad jag skulle hitta på. Bestämde mig för att det är lucia och för att se om tidningarna har rätt i att Thelins har en av stans godaste lussekatter. Jag vet inte riktigt om jag vill hålla med om det. Det var inte riktigt värt priset men det kompenseras med att personalen var trevlig.





Jag bläddrade lite i tidningar.... Grynet är ju en form av idol.





haha

image81

Kommentarer
Postat av: Fridah

** aah verkligen, små nissar :)

2007-12-13 @ 22:28:02
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0