Morgonstund har guld i mund

Jahapp.. Då var man klar då tror jag. Väskan packad? Jovars. Frukost? Gröt med äpple och kanel... Nu då? Vänta på tåget. Det blir till att hoppa av innan Gävle för att kramas med farmor. Emma vill ha kramar. Det är en kram-dag. Kram.

Igår när vi kom hem hängde det en kasse på dörren... Det var trevligt!


Självklart har jag blivit förkyld med. Jag skulle ha varit ledig igår men så blev jag uppringd på morgonen ändå. Jag stressade hela dagen och jag som vanligtvis har lågt blodtryck hade säkerligen högt istället! Men men. NU! Hoooliday!



Kommentarer
Postat av: Emma

KRAM på dig! Kram kram kram.
Hoppas du får en ljuvlig dag med allt vad det innebär.
Cause you're the man! :)
Hälsa farmor...hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0