En bra dag



Idag har varit en bra dag! Jag har äntligen fått krafter igen efter förra helgen och var idag pigg och glad och eleverna var medgörliga. Ett besök hos barnmorskan visade att bebisen mår bra (tack och lov) men att jag mår mindre bra (lågt järnvärde, lågt blodsocker OCH lågt blodtyck). Sedan har jag hunnit med att mysa hela kvällen med syster Julia och Ture. Julia tog hand om mig och bjöd på soppa med smarrigt bröd och dadlar som efterrätt. Jag kommer att gå och lägga mig med känslan av att detta inte har varit vilken torsdag som helst.




Kommentarer
Postat av: J.

Tack för ikväll! Det var verkligen jättemysigt, får bli snart igen :)



snor bilden förresten ;)

kram!

2011-05-05 @ 23:09:29
URL: http://juliaederyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0