Detta med att unna sig...



Sedan jag fick veta att jag var gravid har jag varit super duper hyper snål mot mig själv. Jag har levt som en student och sparat pengar i massor! Det är jag glad för, men jag är också glad för att jag spontant idag unnade mig lyxvaror. I april handlade jag senast något nytt till mig själv, det var då en maxiklänning för 150 kr. Innan det handlade jag en Odd Molly-blus i december (ironiskt nog under samma helg som vår bebis blev till!).

Så idag handlade jag spontant en mörkblå Odd Molly-kofta på rean.




Jag hittade också en kuvertväska från Guess. Den var inte på rea, men jag har letat efter en kuvertväska i TVÅ år! Jag har varit så kräsen med mina önskemål så på de senaste bröllopen och festerna har jag fått låna väskor av andra.. Men nu gott folk äger jag en egen!



Något som brukar vara typsikt mig är att jag får ångest efter mina inköp, men efter idag så känns det hyfsat bra. Det är bara en milidels ångest inom mig och det kan jag faktiskt leva med nu när jag har min fina kofta och väska! Koftan ska jag genast börja använda när jag är smal igen och mammaledig lattedrickare!


Kommentarer
Postat av: Emma

men emma det är ju när du ÄR gravid som du ska unna dig. att du är så duktig som går å bär på en mage. helt rätt!!! superfina grejjer- speciellt väskan.



ang.badet-eller hur! hur härligt som helst (när man väl vågar hoppa i)

ang. fågeln =(

Postat av: mum

mycket fin väska vad kul att du hittade någon som du verkligen vill ha, o koftan ser snygg ut, kram

2011-06-19 @ 21:16:09
Postat av: Veronica

Passa på att unna dig lite. Jag gjorde inte det heller förra Graviditeten. denna ggn gör jag definitivt det. (pssst. Väskan är Supersnygg!!)

2011-06-20 @ 09:59:36
URL: http://frujantol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0