Höst i Gävle...


och överallt annars i Sverige också förstås. På några ställen till och med vinter!


Två dagar med höstlov har jag turen att ha! Underbart skönt! Ska det inte alltid vara så här? Men det är klart.. Ledighet är alltid bäst när man vet att man har ett jobb att gå till. Då njuter man av stunden!

Mamma och jag tog en lång promenad i den friska kylan i morse. Jag tycker om promenader men inte att ta dem ensam. Det blir inte så många promenader annars med andra ord! Så sällskap idag var dagens guldkorn. Man hinner ventilera många tankar om livet under en promenad.

Annars har jag firat pappa, träffat mormor och ätit en masa gott! Imorgon kör vi vidare till Avesta och min maskeradutstyrsel är nu klar! Det blev bättre än jag planerat tack vare en finsihed touch idag.

På återseende gott folk!





Kommentarer
Postat av: Julia

Guuud så härligt det ser ut! Skulle bara haft med Ture så hade det blivit komplett ;) Jag och Jonas kommer på söndag!

2009-11-03 @ 19:07:25
URL: http://juliaederyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0