Saker som lyfter upp en

idag var en bra dag ändå. Även om jag jobbat natt hela helgen och bara fick sova ett fyra timmar för att åka till skolan och varit övertrött hela dagen men ändå måste engagera mig i mer jobb och inte att glömma plugg så har det varit en bra dag!

Puh vilken lång mening!

Men varför var den bra? Jo imorse sade min söta arbetskamrat att det finns ingen i hennes omgivning som motiverar henne mer än vad jag gör för att jag är så flitig! Nästa gång hon tänker att  "jag gör det sen"  då ska hon tänka "hur skulle emma ha gjort?

En kurskamrat tyckte jag hade en fin färg på min tröja. Den är lila. Och ja. Färgen är fin och dessutom ett priskap! (från 1500 till 150!)


Tänk vad komplimanger kan göra så mycket! För det bästa av allt är ändå att jag har en sambo som ger mig kärlek och komplimanger precis varenda dag enbart för att jag är den jag är. Härligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0