Hmm..

På något konstigt sätt flätar turen och oturen ihop sig idag. Det är så att man inte vet om man vill gråta eller skratta!

Nu väntar en natt på jobbet! Perfekt för en sådan plugghäst som mig!

Jag trodde att jag skulle bli tvungen att bojkotta fjällen ï år med.. Men så NÄÄÄ! Ska jag aldrig få åka?? Nästa år jobbar jag och har bara lov och då kan jag inte heller åka. So... Fjällen! Here we comes! Ska bli skönt med en spa-semester! Massa längdskidor och svett kombinerat med rött vin och en varm brasa

Kommentarer
Postat av: Veronica

resa 2? har jag skrivit det nånstans??? :Oo

2009-01-11 @ 19:00:26
URL: http://adelaide2.blogspot.com
Postat av: moa

jag har smällt mig på fingrarna för att det var så lägesen jag var in här o kollade läget. va fin bloggen är!!! och vilka mysiga bilder över jul o nyår! miss u! kramar o hälsa min robin;)

2009-01-12 @ 20:06:57
Postat av: moa

va fan! mitt inlägg försvann!! ok,

1. jag är dålig att kolla in din fiiiina blogg.

2. fina bilder över jul o nyår

3. jag saknar robin

4. och dig

2009-01-12 @ 20:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0