Det...

är inte för att jag inte vill som jag inte uppdaterar utan för att det enda som kretsar i mitt huvud och mitt liv just nu till största delen handlar om jobb, jobb och lite mer jobb.

Men däremot ska jag bli bättre på att ta bilder för en bild säger mer än tusen ord! Jag startar i helgen då jag ska till Sikhjälma med Robin, mama och papa samt Mads och Johan. Vi ska plocka svamp och ha kräftskiva! Mycket lämpliga aktiviteter en helg då det är lysnatta. Lysnatta står ju just för att man städar ur sommarstugan efter säsongen och alla stugägare vid kusten tänder ljus längs strandkanten.




Kommentarer
Postat av: ..

pra pra praaaa

2009-08-27 @ 20:23:50
Postat av: Elina

middag snart låter som en finfin idé! Vore kul att hinna ses nåt nästa vecka. En kvällspromenad kanske.. :)

2009-08-29 @ 21:09:20
URL: http://marielina.webblogg.se/
Postat av: laura

fin blogg..:D

2009-08-31 @ 06:59:56
URL: http://laurakettle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0