Vad är det som händer?

Det förflutna spökar hos mig! Jag hör av folk som jag inte har hört av eller sett sedan studenten 2003 i Örebro. Dessutom ska jag i morgon åka till gbg för att träffa mina käraste vänner från den tiden (inte så värst spökigt mest skoj)


Och inte nog med detta... När jag satt i klassrummet började klockvisaren på väggen att snurra sådär som den bara gör på film. Jag minns att jag tittade ut och tänkte att nu kommer den stora katastrofen.... När jag sedan kolald epå klockan igen så snurrade den på framåt timme efter timme i rasande takt. Efter att ha kollat en kort stund på läraren kan jag sedan konstatera att klockan.. inte stannat.. utan är tillbaka på rätt tid....?? Kan det verkligen hända?


Vad är det någon försöker säga till mig? Är det farmor? Hallåååå? Och nu ska jag vara utan min beskyddare en hel weekend när det verkar behöva som mest. Vilken tur då att jag har mina vapendragare i Gbg!

Kommentarer
Postat av: lisa

tänk på mej i helgen också!

2008-10-23 @ 15:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0