Hjäääälp

Jag vill inte tänka. Jag vill inte knepa. Jag vill inte knåpa. Jag vill inte veta. Jag vill inte vara vuxen. Jag orkar inte!

Okej. Det är kanske inte så farligt som det låter men finns det någon här som är elektriker??? Nej.. Nehepp. nej. Jag tänkte väl det jag... Ja... Nej... Ut med den gamla spisen och in med den nya! Om det ändå vore så enkelt! Varför kan jag inte få behålla min bebbe? Även om jag inte älskar den så krånglar och klagar den inte i varjefall! Nej ut med det gamla och in med det nya säger Stockholm stad.

Vad ska jag  göra? Tacka och buga för att de komplicerar min vardag och ruinerar mitt konto? En sak är då säker.. När detta är klart så har jag blivit mer kunnig inom elektronikområdet!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad händer? Har spisen laggt av?

2008-10-08 @ 08:34:58
URL: http://adelaide2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0