Lyckliga jag

En sådan underbar helg jag haft! Jag åkte till Gävle med systrarna för att fira pappa i efterskott och mig i förskott! Jag blev firad på riktigt vis med frukost på sängen och presenter som är för bra för att vara sanna. En massa smått och gott som delikatesschoklad, medelhavsolja, hembakade saffransskorpor i fin glasburk, hasselnötslikör osv! Jag älskar kulinariska delikatesser! Men framförallt har jag fått det jag önskade mig. Pengar till en kaffebryggare av mama och papa och en Nikon-kamera i lila av mina söta systrar!



Jag kan inte bli mer nöjd än så här!



Så ikväll när jag kom hem till min älskling tände vi en massa värmeljus, tittade på film och drack hasselnötslikör och åt choklad. Mer tillfredsställd än så kan man nästan inte bli




Kommentarer
Postat av: emmie

nä det lät som lycka! : )

avis ggr tusen.



i förskott..puh! blev rädd jag missat din birthday.

va är det för dag du fyller? man måste förvarna..grr!



vilka jättefina presenter du fick gumman.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0