Ursäkta...?

Frågar mig tre små flickor i hälften av min storlek.... Ja...?

-Vet du varför det är såna där flaggor på bussarna idag?

- ehhh? (där jag snabbt tänker igenom i huvudet.. flaggor på bussar idag? har jag inte sett... där ser man)

- Jaaa ni! Vilken bra fråga! Jag har ingen aning faktiskt! Få se.. Vad är det för datum idag? Nää.. Jag har ingen aning! ni får fråga någon annan

Det enda jag kunde komma att tänka på var Europa-dagen....? Men det var det ju inte!

Så när jag slår upp City-tidningen idag... Victoria fyllde ju år igår! Eller fel... Hon hade namnsdag igår! Jahapp.. Det var ju synd att flickorna inte kunde delges informationen...? Men flagg-dag var det! Och det hade dom sett men inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0