Igång igen!

EFter dessa förkylningstider har jag hållt mig borta från gymmet och "bara" kör med dansen. Men nu är jag back on track igen! Aerobics dans igår och idag skulle jag och Jullan på Step up men passet var fullt. Så vi steppade på egen stepmaskin i 30 min och körde muskler 30 min som vi sedan avslutade med att cykla 10 min. Tänk att det är så himla härligt när svetten rinner! Svett som annars är som ä c k l i g t.


Idag blev det en top notch- dinner! (snor emmuts ordval idag). Robin och jag fick avnjuta potatis som bakats i ugn tillsammans med kräftstjärtar som var i en röra av naturell yoghurt, dill, persilja och rödlök. Till det var det bladspenatssallad med körsbärstomater, avocado och lite olja över. Mumsfiliibaba!


Ser fram emot morgondagen! Både en dejt med emmut och sedan dinero hos Robins parents! Men till att börja med ska jag och mina partners i skolan gå på ett coaching-möte mellan 8-9 i morgon innan vårt seminarium (vi går för den fria frukosten!). Men ämnet verkar intressant och vi får väl se vad de hinner delge på den korta tiden!

Kommentarer
Postat av: Pau

snart träffa vi =)=)....mkt snart =)=)

2008-03-10 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0