Jag är en festis!



HJÄLP! Jag har så mycket i huvudet som vill ut! Men helgen har inneburit full rulle och därmed no blogg-tid. Så en kort sammanfattning för en summering av helgen innan jag sätter igång att plugga!


Fredag. Åker hem till Madeleine vid Brommaplan. Kvalkitetstid tillsammans med henens systerson, syster och kompis. Väl hemma hade jag fått ett brev om att jag kom in! Wee! De flesta vet nog vad jag pratar om eller lär få höra. Sedan inflyttningsfest hos Gullan och Jon-As. Jag drack dock festis och det blev en tidig hemgång eftersom jag skulle upp och jobba till kl 7 på...


LÖRDAG! Efter ytterligare en natt med för få timmars sömn blev det jobb! På kvällen åkte vi hem till Robins parents för persisk middag med några vänner till dom. Det var god mat och fin musik. En kväll som slutade i lagoma tag, om man nu kan säga så? Nån bild dyker säkert upp senare här...


NU! Plugga! Examination på onsdag och farmor på landet i morgon! Ciao!

Kommentarer
Postat av: lisa

vaddå kommit in?? vars då???

2008-02-18 @ 21:18:15
URL: http://jagarenstjarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0