Zzz...

Att jobba två pass i rad 8-20 efter två veckors semester tar ut sin rätt och jag tänker gå och lägga mig redan nu!!

Men vem ska läsa en godnattsaga för mig? Jag kan inte minnas senast jag lade mig i sängen tillsammans med min kära. Antingen är jag borta eller så jobbar han. Aldrig har vi samma sovtider. Men att veta att jag är ledig i morgon och mig kära kommer och lägger sig för att sova i morgonstunden bredvid mig skulle ha varit ljuvligt. Men den bistra verkligheten kallar och det innebär att jag inte är ledig igen förrän nästa helg. Så alltså borde jag sätta fart genom att säga


Gonatt gott folk!




Jisses vad skönt det ska bli att sova

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej där. Nu har jag bokat bio tills på måndag. Vi ses 10 i 8 vid Sergel. Så hämtar vi ut/köper biljetterna då och sen sätter vi oss och typ fikar i väntar på filmen. Ciao!

2008-08-07 @ 23:18:11
Postat av: Emma

Hej där. Nu har jag bokat bio tills på måndag. Vi ses 10 i 8 vid Sergel. Så hämtar vi ut/köper biljetterna då och sen sätter vi oss och typ fikar i väntar på filmen. Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0