Allt har sin tid

Så många gånger som jag har tänkt på det att nu.. nu gäller det! Idag är dagen. Men det slutar alltid med samma visa att ajuste... Men jag tar det en annan dag.


Men idag var dagen. Jag tog mig med tappra steg drygt tre hus bort till Hammarbykyrkan. Knackade på den stora porten och sade att nu är tiden inne. "Jag vill säga upp mitt medlemskap i svenska kyrkan".


Nu får vi se om någon duktig själ lyssnar till min önskan och verkligen gör allt rätt i pappersform. Tiden lär utvisa det. Men gjort är gjort och sagt är sagt. Även om jag känner mig en aning som den svarta häxan så var det skönt att få det gjort och jag är nöjd med mitt val.


Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica [Vardag, bloggdesign, tävlingar och mkt mer]

JAg känner igen det där "jag tar det en annan dag":P

2008-08-12 @ 12:02:16
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0