Du kommer för sent Pau!

Nästa vecka ska vi få danskläderna godkända av damen vår som äger dansskolan... Är inte allt tip top så blir det dunder och brak! Ja du vet ju själv pau... Flytta tillbaka snart då och dansa med mig!



Idag efter dansen blev det en sen mini kvälls-middag. Jag köpte hem naturell soja-yoghurt som jag hade musli, solrosfrön, linfrön, pumpafrön och blåbär till. Yes dude! Och verkliga pricken på i:et blev en rågkus-smörgås med stekt halloumi, stekt aubergine och babyspenat på. Och jaa.. Jag älskar verkligen ost!

Nu tv. Sen jobb med start 6.30 i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå ja vill oxå bli godkänd av våran snälla lärare ;)....saknar å dansa me dig=(...men ja kommer snart då jävlar=)=)=)*kram*

2008-04-21 @ 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0