Den sanna

klyschan om att helgerna går alldeles för snabbt förbi är besannats åter en gång.


Helgen har varit unik i dess slag och inneburit besök av mami och papa, Bardias vernissage på galleri Greger och fest förstås.

Idag tog min naturvetenskapliga mentor Madeleine med mig ut i skogen för att artdugga. Vi satt på en stubbe och åt frukost och letade efter både växter och mossa. Utflykten gick bra och min mentor räddade mig när jag föll till marken av uppgivenhet. Men man måste falla för att kunna resa på sig!


Skogen gör dig sund

Kommentarer
Postat av: Emma

LYCKA TILL på tentan idag!! Ikväll dåe?! Jag kan komma till 8. Ska Marcus komma till er innan så kan ni förbereda? Tänkte jag kunde fixa grillgrejjer idag på dagen så kan M ta med till er. Vem ska ta vad? Jag skulle fixa hemmagjord potatissallad och såser så tar var och en med DET man kan grilla, t ex lax, kött..vad man vill? Så kanske ni kan fixa nått att dricka? Eller tvärtom? Är det nått Robin eller du inte gillar? Puss puss. (Frågade O och E om dom vill haka..visste ej om dom skulle hinna men kanske.)

2008-04-29 @ 09:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0