Ny vecka

Jahapp... Måndag igen! Har ytterst låga förväntingar inför denna dag men till min egen förvåning så blev den över förväntan! Det blev en bra dag på praktiken och sen blev det ett aerobics-pass med yster Julia. Nu har jag ätit mat och det är dags för att plugga lite! Härligt med effektivitet!

Helgen var trevlig! I fredags vart det en fika med Julian och sen en mys-kväll med älsklingen. Lördagen började med ett step up-pass medan Robin var i gymmet och sedan bubbelpool o bastu! Så himla skönt att börja dagen på detta vis! Sedan blev det en mycket trevlig fika med höggravida Jojje över en äppelpaj & latte i gamla stan.



Föd barn nångång då!



På kvällen åt vi middag hos robins föräldrar och hela hans familj var samlade! Söndagen bestod av besök hos Robins farmor sen dans och när jag  kom hem så hade Robin ordnat middagen. Det är kärlek i högsta grad för mig! Efter en promenad till Niklas och Kim så hade vi med oss några färska filmer hem och vi såg senaste Beck från sängen.


Mys



Puss och kram herr banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0