Vilka fynd!

Idag blev det en snabb-fika för en behövd koffeinkick med Emma! Sötnosen hade köpt ett otroligt jättefint fat till mig, ett ljus och ett armband. Tack Emma! :)


Sedan skulle jag in till HM enbart för att köpa en fleece-jacka åt mig. Självklart fanns inte den strlk som jag behövde. Näjj näjj. Och självklart slutar det med att man hamnar vid kassan ändå! Men hör på maken när jag fick en klänning och ett linne till priset av 49 kr tillsammans! Otroligt! Riktigt fina är de så nöjd är jag :)



Helt sjukt vad trött jag vart under eftermiddagen. Ni vet när man är sådär trött att man mår illa och det känns som ögonlocken hänger. Men nu har jag dansat jazz och snart blir det Greys på tv med chokladkaka kvar från igår :) Det är bara dagen efter födelsedagen en gång per år! :) Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Satt klänningen som ett smäck?

2007-11-10 @ 13:11:45
URL: http://minvardagfestochmittemellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0