Julen som liten

Ohh! Att få vara liten igen och vakna upp på julaftons morgon! Vilken ljuvlig känsla det var! Vi firade många gånger julen hos farmor och farfar på landet som blev väldigt traditionella! Det var mandel i gröten, farfar med dragspel och man såg tomten komma ute i snön med julklapparna i en kälken!


På bilden är jag fyra år och jag minns än idag hur glad och lycklig jag blev över julklapparna just denna jul! Jag vill gärna tro att det var en av mina bästa jular då farmor, jag och lillsyrran dansade till " Nu är det jul igen" till farfars dragspel. Jag blev så glad över min Skrollan-docka som blev en trofast vän och över kittet jag har på mig. Fiskarna som man kunde meta var hur roliga som helst!



Barn ska få vara barn







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0