En längtan efter jul



Hösten har precis kommit till oss men jag ser redam fram emot julmyset, Jag älskar att mysa i december månad i ljusets skem och en mugg med varm glögg.



I år ska jag baka julvört och laga färskost som vanligt, Robin däremot ska lägga in sillen...



Vilket är ditt bästa julminne? Jag har många mysiga minnen från julstöket hos min farmor och farfar. Vi brukade traska ut i snön och leta efter en julgran, stöpa ljus ocg min farmor spenderade flera timmar med att tillaga julmaten.



Kommentarer
Postat av: mum

oj oj tankar på juletider redan:)

2011-09-12 @ 22:09:16
Postat av: Anonym

Ha ha du är lika knäpp som mig:) sa till h härom dan att jag längta efter glögg:)

2011-09-13 @ 14:48:43
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Hihih jo, jag har också börjat att längta efter julen... ;)

2011-09-14 @ 09:16:47
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Oj skrev visst lite snabbt där. Skulle ju tacka för senast också! Och skcika kramar.

2011-09-14 @ 09:17:28
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0