En bra start

På en ny månad! Det bästa med att ha sportlov är att på söndagen veta att jag är ledig på måndagen. Idag har jag tvättat, plockat och donat. Sedan tog jag oh Robin oss en tripp till skanstull för att fixa några ärenden som inte slutade med några kassar hem till mig men väl ett par kassar till Robin! En indisk middag fick vi ner i våra magar dessutom.

Mars månad har fått en riktigt bra start och mera gott väntar!



Mars
Sportlov 1-5/2
Karlskrona 4/2-7/2
Robin och Bardias födelsedag 17/3
Fjällen 17/3-21/3
England 26/3-28/3

April
Påsklov
Påsk i Gävle
Weekend i Prag
Göteborg?

Maj
Umeå?
Dansföreställning på Maximteatern
Klassresa till Astrid Lindgrens Värld

Juni
SOOOOOMMMMARLOOOOV!


Kommentarer
Postat av: pau

vadå umeå??? de e ju så att ni ska komma inga fråge tecke där ; )

2010-03-02 @ 00:16:32
Postat av: mum

planerat för ett halvår framåt duktigt jobbat

2010-03-04 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0