Surprise!


I födelsedagspresent av Madeleine skulle jag få en matupplevelse. Vilken sådan fick jag däremot inte veta. Vi möttes upp igår vid åhlens city och jag fick en mugg med sparris och ädelostsoppa medan vi traskade uppför drottninggatan. Vi hamnade på ett mexikanskt snabbmatställe där de serverade äkta tortillas a´la mexican style! Det smakade verkligen precis som i Mexico och inte svenskt taco. Där åt vi en minitortilla och delade på en cola. Sedan fick jag vet att detta var huvudrätten och att vi skulle traska vidare (?).

Vi hamnade på ställe nr 3 vid norra bantorget. Vi blev ledda till ett bokat bord och Madde beställde en varsin meny. Vad för meny?? Rätt efter rätt kom in och det verkade aldrig ta slut! Efter 6 rätter tog det stopp...


Det var en härlig efterrättsmeny med många spännande smaker med ett härligt dessertvin till! vi avslutade kvällen på Skybar med ett glas vin. Vilken härlig upplevelse jag har varit med om!




Kommentarer
Postat av: Kristiina

Oooh vilken underbar present! Kramis från oss!

2010-12-04 @ 20:33:21
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: mum

hääärligt

ja nu står du dig väl ett ta när det gäller efterrätter, det såg mycket gott ut



kram

2010-12-05 @ 11:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0