fotbollsyra

Jag har aldrig varit ett fan av fotboll vilket inte blir i det enklaste laget när man har en sambo som tvunget måste se varje match. Men hör och häpna när jag avslöjar att jag har sett varje Sverige-match under Em som varit. För första gången i mitt liv har jag förutom att uthärda en hel match även sett flera och som pricken på i:et även uppskattat det. Så nog kan jag välkomna VM om två år. Om bara alla andra matcher var bannlysta på tv så.....







Men så här går det till när man ger sig på en fotboll under midsommarafton... Det kan jag gärna hoppa över nästa år! Det smärtar fortfarande från knäet när jeansen skrapar så där härligt mot skrubbsåret.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0