En riktig tjejkväll




Jag har precis kommit hem till en mycket kelsjuk Fragolina efter den sedan länge planerade sex & the city-kvällen. Vi saknade bara en viss Emma Ivarsson i sällskapet :(. Men jag, Elina och Charrol möttes upp vid Medis halv åtta och åkte upp till 25:e våningen i skrapan för att avnjuta en drink och en härlig utsikt över Stockholm stad.


Sedan såg vi förstås filmen och den var bättre än vi hade väntat oss att den faktiskt skulle vara. Den skildrade inte bara fasaderna utan även verkligheten så att den berör på djupet. Det var någon gång under filmen som jag såg på Samantha och tänkte att hon bara är för underbar när det slog mig att jag faktiskt har en Samantha i mitt liv. Och en Charlotte OCH en Carrie.


Det är så självklart som det bara kan bli. Såklart är jag den jag helst inte vill vara... Miranda...! Meeen! Samantha is Moa- of course! Charlotte is Veronica - uppstressade planeringsgalningen. Och så Carrie förstås is Jenny  med alla hennes "Mr Big" som egentligen inte är bra för henne (inte nuu men förrut vettu). Och Lisa.... Jag är ledsen men du är Samanthas hund. Haha!






Kommentarer
Postat av: jenny

du är underbar vet du det!!!!!

2008-07-19 @ 08:35:47
Postat av: moa

emma i lavv jo! jag såg filmen m lisa, vi är kära!!! i filmen alltså. när det kommer på dvd ska jag köpa fem st!!! jag ska ha en på toa, en i sängen, en i köket en i hanväskan och en i mina trosor!! haha! hoppas vi ses snart! har du ingen väg förbi gbg?? själv är jag ju black o arb.lös:( lavv jo again!!

2008-07-19 @ 22:07:08
Postat av: lisa

hund? tack, älskar dej oxå! =)

2008-07-20 @ 11:35:45
URL: http://jagarenstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0