Min nya kärlek

har äntligen flyttat in!! Tack mum and dad för den bästa presenten och julklappen på länge! Nu ska jag ligga i hårdträning så jag blir den bäsa baristan i stan!





image105


Att det skulle vara så enkelt trodde jag aldrig? Just därför älskar jag den ännu mer! Nu väntar jag på att Madeleine ska besöka mig så ska vi skvallra över en latte, äta apelsin-choklad crisp och titta på bildspel från thailand - mys med andra ord!


Annars har jag varit flitig idag! Inte hunnit med allt jag ville med plugget men ibland tar saker längre tid än man tror och då får det lov att göra det. Nu ska jag återgå till den pluggnörd jag är och få lite mer gjort medan jag väntar på Madeleine.

Kommentarer
Postat av: Veronica

oh! sån skall vi oxå skaffa! är den bra? Blir det gott? =)

2008-01-23 @ 13:23:36
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0