filmkväll med systrarna två

Vi såg en film om en gubbe som åkte gräsklippare över halva usa för att hälsa på hans bror som just fått en stroke. Det tog han nästan 2 månader att komma fram. Ja.. Det var typ var filmen handlade om! En melankolisk och småseg film men tänkvärd däremot.

Till det hade jag bakat veganska scones (så jullan kan äta med oss!). i dom hade jag hackade aprikoser och valnötter. Grymt gott! Så det tipsar jag varmt! Utöver det hade vi lite mer nötter och så torkade aprikoser. Älskar allt som var på bordet så jag var lycklig!

När vi kollade på filmen rykte det från ugnen fast den var avstängd. Jag fick säga åt ugnen att skärpa sig och nu hoppas jag att han lyssnar.

Robin är i eskilstuna i natt med sina nya klasskamrater. Jag försöker avgöra om det ska bli skönt att sova i sängen ensam eller inte.. Men kan inte riktigt bestämma mig. Så jag lämnar den frågan obesvarad med mina tankar hos min älskade därute i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0